niedziela, 27 kwietnia 2014

Witam:)

HEJ:)


dla mnie dziś skończyły się już 11 dni wolnego:( szkoda... Ale trzeba patrzeć optymistycznie:) Tylko trzy dni jeszcze idziemy do szkoły i.... WEEKEND MAJOWY!!! Suuuuuuper:) Bardzo się cieszę:)
Moja klasa i klasa równoległa jedziemy na czterodniową wycieczkę do Bydgoszczy i Torunia. Może raz w życiu tam byłam i to tylko przejazdem i nie mam zielonego pojęcia na co mam się nastawić:) Wychowawczyni jeszcze nam nie powiedziała co zobaczymy, co zwiedzimy itp. NIC!!:) nawet co mamy ze sobą zabrać:) Moja prośba jest następująca: jeżeli ktoś z Was mieszka, przejeżdżał i widział coś ciekawego w Bydgoszczy i Toruniu proszę, żeby napisał w komentarzu. Wiem, że mogę sobie w GOOGLE wpisać, jednak chciałabym, żeby to było takie Wasze:) Z góry dziękuje;*
Jednak nie poszłam z koleżanką na ten film. Powód był następujący: kupiliśmy nowe mieszkanie i musimy je remontować. I musimy się z tym pospieszyć, ponieważ Pan, który od nas kupił mieszkanie chce je mieć "wolne" już 1 MAJA! Dlatego to strasznie mało czasu i musimy się spieszyć:) Sama z siostrą pomalowałyśmy nasz pokój:) niestety nie mogę Wam go pokazać, ponieważ mój kochany komputerek nie chce go wczytać:((( powiem tylko, że jest oliwkowy:)
Więcej na razie nie mogę Wam powiedzieć:) jak pojadę do Leonki, ona nauczy mnie jak wstawiać zdjęcia NAPEWNO Wam go pokaże (jak będzie urządzony itp.)
Rozpisałam się:)
Papa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz