wtorek, 15 kwietnia 2014

Lekka zmiana

Pewnie widzicie, że to nie Wasza Basia tylko JA! Myślę, że mnie nie znacie, ale spokojnie już się przedstawiam... Oto ja - Leonka. Wkradłam się dzisiaj Basi na bloga, bo chciałam Was troszkę poznać. ^^ Wiem, że Basia dopiero zaczyna swoją przygodę z blogowaniem, ale i tak cieszę się, że tutaj piszę!

Post ten będzie ogólnie o tym co się u mnie dzieje...

"Kiedyś chciałam być taka jak TY. Podziwiałam Cię za to co robisz, a w sumie za wszystko! Wydawało mi się, że Twoje życie jest wyjątkowe - jakieś inne, warte zauważenia. Lecz wszystko prysło, jak mydlana bańka jednego wieczora, kiedy pokazałaś mi swoje prawdziwe oblicze. Teraz cieszę się, że nie jestem Tobą. Co to by było, gdybym była Twoją kopią? Nienawidziłabym się za to, co zrobiłam (...)"


Nie lubię, gdy ktoś nie dotrzymuje słowa. Myślę, że Wy podobnie? Ktoś mówi, że coś zrobi, bądź nie będzie czegoś robić, a i tak nie może się powstrzymać i robi coś wbrew swoim słowom, tylko po to żeby upokorzyć i poniżyć inną osobę. To po prostu podłe...

Bardzo denerwuje mnie, gdy ktoś mnie ocenia, a wcale nie jest ode mnie lepszy (tylko za takiego się uważa). Spotkaliście się z takim zachowaniem? Jeśli nie, to nie życzę Wam tego, chociaż czasem można się nieźle pośmiać. ;)

Troszkę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że każdy przeczytał i zachęcam do komentowania!!! Jeśli podoba Ci się mój styl pisania lub po prostu chcesz mnie bardziej poznać kliknij na napis Leonka, a wtedy trafisz na mojego bloga. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz